torstai 14. marraskuuta 2013

Hurahtanut mutsi

En tiedä mitä tapahtui, mutta oon tän syksyn aikana hurahtanut ihan täysin lasten vaatteisiin. Mulle on auennut ihan kokonaan uusi maailma tätä myötä. Oon kuolannut netistä mini rodinin, molo kidsin, Po.p:n, ynnä muiden vaatteita. Sen mä vaan sanon, että nää vaatehommat tulee koitumaan niin mun kohtaloksi.

Onko muut hurahtanut samallalailla vai oonko mä yksin mun turhamaisuuteni kanssa? Omat vaatteet on jäänyt ihan sivurooliin ja jotenkin tuntuu oikeutetummalta tuhlata rahaa lapsen vaatteisiin kuin omiinsa. Ja onhan ne lasten vaatteet vaan niin syötävän söpöjä ja kuinka hurjan syötävän söpö siitä lapsesta tuleekaan ne vaatteet päällä. Jep, aika turhamaista - I know. Mutta kai kotiäidilläkin jotain huveja saa ja pitää olla.


4 kommenttia:

  1. Mulla meinaa välillä hurahtaa noitten kestovaippojen kanssa, vaikka alunperin aloitin ajatuksella "käytettyjä vain, eihän sillä ole väliä miltä ne näyttää". Mutta toisaalta olen mielummin ostanut hyväksi havaittuja uutenakin, kuin rimpuillut vähän sinne päin olevien käytettyjen kanssa. Ja on niitä käytettyjä meillä kuitenkin valtaosa.

    Vaatteitten kanssa saattaisi varmaan lähteä myös ihan lapasesta, mutta toistaiseksi olen pysynyt pääosin kirppisvaatteissa ja kavereilta saaduissa/ostetuissa. Huomenna menen elämäni ekoille me&i-kutsuille (ihan vaan seuran vuoksi ja koska ne on niin lähellä), eikä mulla todellakaan ole varaa hurahtaa niihin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä niin totta, että kyllä siitä laadusta useimmiten mielummin maksaa - tietää ainakin, että rahat ei todellakaan mene hukkaan.

      Mun on pitänyt pariin otteeseen mennä me&i-kutsuille, mutta aina on tullut jotain esteitä. Ne vaatteet kyllä näyttää ihan supersöpöiltä, joten veikkaan, että oot suuressa hurahtamisvaarassa. :)

      Poista
  2. :D En onneksi oo hurahtanut vaatteisiin koskaan (en omiin enkä lapsen). Toivottavasti ei semmoista tulevaisuudessakaan tapahdu.

    Siis kyllä mä yritän etsiskellä ihania vaatteita, mutta en kyllä koskaan oo ostanut mitään tuommoisia kalliita merkkejä... Kirppareilta ja alennusmyynneistä tulee tytön vaatteet yleensä hankittua & lähes aina ne on jotain lindex/h&m/name it -osastoa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ehdottomasti myös noilla merkeillä on ihania vaatteita. Esimerkiksi Kappahlin Newbie-mallisto on mun lemppareita. :)

      Mä oon niin kateellinen kaikille, jotka osaa käydä kirppareilla ja tekee niistä löytöjä. Oon yrittänyt innostaa itseänikin kirppareihin, mutta jostain syystä se ei vain ota tuulta alle.

      Poista

Ilahdun, jos jätät kommentin vierailustasi!